Zespół nowej jakości

Zespół nowej jakości

Realizując swoje cele statutowe Akademia angażuje się w takie działania jak: badania, seminaria, konferencje, szkolenia, systemy certyfikacji – ze szczególnym uwzględnieniem kapitału intelektualnego. Realizacja projektu Erasmus przyczyni się do profesjonalizacji i zwiększenia jakości działań Akademii. Zdobyta wiedza kluczowej kadry trenerskiej jest znacząca, wymagana i bezwzględnie potrzebna, w szczególności w zakresie pozyskania nowych kompetencji z obszaru edukacji dorosłych, udoskonalenia umiejętności osadzania własnych kompetencji w kontekście doświadczeń międzynarodowych, stosowania standardu oceny jakości kompetencji własnych oraz planowania ich rozwoju i doskonalenia, pozyskania i utrwalenia umiejętności pracy w zespole projektowym.

Co chcemy osiagnać w ramach projektu...

Zwiń

Rozwiń

  1. Rozwój AKI: racjonalizacja struktury wewnętrznej organizacji, umiejętność wyszukiwania nowych obszarów działania, zdolność pozyskiwania nowych partnerów, rozwój i budowanie zespołu trenerskiego.
  2. Zdobywanie nowych umiejętności i rozwój kompetencji kadry szkoleniowej AKI
  3. Udział osób dorosłych w programach uczenia się realizowanych przez AKI

Grupa docelowa

Zwiń

Rozwiń

Adresatem projektu są trenerzy AKI.  Celem jest doskonalenie ich kompetencji w dwóch obszarach:
1. edukacja dorosłych
2. funkcjonowania zespołu projektowego.

 

Rekrutacja

Zwiń

Rozwiń

Rekrutacja będzie miała charakter nieformalny z uwagi na fakt skierowania projektu wyłącznie do wyselekcjonowanej kadry trenerskiej AKI (projekt zamknięty). Jako kryterium udziału w projekcie przyjmuje się współpracę trenerów z AKI w ramach realizacji projektów społeczno-edukacyjnych na rzecz uczenia się i edukacji osób dorosłych.

Wymagania formalne:
a) udokumentowane:
wykształcenie wyższe magisterskie
wykształcenie potwierdzające kwalifikacje lub inne formy kształcenia

b) potwierdzone oświadczeniem:
aktualne zatrudnienie/współpraca z AKI.
co najmniej trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych
doświadczenie w prowadzeniu szkoleń – minimum 200 godzin szkoleniowych w ciągu ostatniego roku
referencje z organizacji zewnętrznych w prowadzeniu kształcenia poza formalnego z osobami dorosłymi

Nie przegap nowych wydarzeń,
zapisz się do newslettera