Szkolenia

Komunikacja
interpersonalna

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat nowoczesnych technik i metod skutecznej komunikacji w codziennej działalności zawodowej, w kontaktach ze współpracownikami, jak też w procesie obsługi klienta. W ramach szkolenia uczestnik pozna skuteczne formy komunikowania się, czyli nawiązywania kontaktu z klientem, współpracownikiem, zwierzchnikiem, podwładnym. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla kadry zarządzającej średniego szczebla, jak też szeregowych pracowników firmy.

Cele szkolenia

Poznanie efektywnych sposobów komunikowania się w organizacji.

Zapoznanie z zasadami mowy ciała.

Uświadomienie istnienia barier w komunikacji międzyludzkiej i sposobów ich przezwyciężania.

Zapoznanie z technikami odpierania zarzutów oraz regułami odmowy asertywnej.

Podniesienie efektywności zawodowej poprzez stosowanie technik zdobywania uwagi i budowania dobrych relacji z ludźmi.

Szkolenie Cię zainteresowało?
Zapraszamy do kontaktu

Więcej o szkoleniach

Nie przegap nowych wydarzeń,
zapisz się do newslettera